Klingerka

Klingerka

Klient: JTRE

Zadanie: 

Cez príbeh o danej lokalite sme poukázali na špecifickosť tohto miesta. Najvyššia rezidenčná budova totiž stojí na mieste, kde v minulosti fungovala úspešná fabrika na výrobu produktovktov z juty. Po jej zatvorení však územie chátralo. Developer JTRE sa rozhodol zakomponovať odkaz minulosti tohto miesta do projektu, preto aj fasáda budovy odkazuje na túto tradičnú výrobu. Prepojenie minulosti s budúcnosťou sme zdôraznili aj spoluprácou s talianskou umelkyňou Pamelou Campagna, ktorá špecifickou metódou uplietla obraz panorámy Bratislavy už so zakomponovanou budovou Klingerka pomocou klincov a špagátu. Dielo tvorila niekoľko dní pred zrakom verejnosti v obchodnej galérii Eurovea. Okoloidúci sa mohli pristaviť a pozrieť sa na to, ako umelkyňa tvorí, prebudilo to v nich zvedavosť a hostesky im odpovedali na otázky, týkajúce sa umeleckého diela, ale samozrejme aj projektu Klingerka. Aby si vedeli budúci majitelia bytov predstaviť ich bývanie, novinárov sme pozvali na strechu susednej rezidenčnej budovy Panorama Tower, odkiaľ si mohli pozrieť výhľad na Bratislavu – takmer rovnaký, ako bude z budovy Klingerka.  Na mieste, kam sa bežní obyvatelia ani novinári nikdy nedostanú, si spravili množstvo fotiek a záberov na Bratislavu z vtáčej perspektívy. Ako budú vyzerať byty a vnútorné priestory Klingerky si novinári mohli pozrieť vďaka virtuálnej realite a 3D okuliarom. Vďaka mediálnym výstupom, článkom aj reportážam si tak mohli záujemcovia o byty spraviť presnejšiu predstavu o ešte nepostavenom projekte, ako by ju mali len z tradičných vizualizácií.

Výsledky:

Z hľadiska predaja bytov bola kampaň vyhodnotená ako veľmi úspešná. Viac ako tretina bytov sa predala ešte v predpredaji. A z hľadiska imidžu kampaň ukázala, že developer JTRE si ctí odkaz minulosti, chce aj v nových projektoch pripomínať históriu a tradíciu daného miesta. 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *