Online magazín Spojená Bratislava
Online magazín Spojená Bratislava
Klient: JTRE
Zadanie:
Úlohou pre agentúru bolo vytvorenie kvalitného online magazínu, ktorý má informovať, vzdelávať a formovať verejnú mienku v oblasti architektúry, moderného urbanizmu a rozvoja mesta.
KPI‘s boli nastavené na základe čítanosti článkov, ktorá mala kontinuálne rásť a do troch rokov dosahovať 1 000 klikov na článok.
Realizácia:
Príprava kreatívnej idei magazínu vychádzala z dielne agentúry. Komplexnú realizáciu projektu zastrešuje interný tím agentúry.
Práca na projekte zahŕňala prípravu obsahovej štruktúry média, návrh tém, edičný plán, tvorbu článkov a obrazového materiálu.
Súčasťou je aj komunikácia v rámci sociálnych médií.
Výsledky:
V súčasnosti je magazín Spojená Bratislava etablovaným online médiom v oblasti urbanizmu a architektúry s priemernou návštevnosťou okolo 1 200 mesačne. Najúspešnejší článok mal čítanosť 9 841.
Pridaj komentár