Online magazín Spojená Bratislava

Online magazín Spojená Bratislava

Klient: JTRE

Zadanie:

Úlohou pre agentúru bolo vytvorenie kvalitného online magazínu, ktorý má informovať, vzdelávať a formovať verejnú mienku v oblasti architektúry, moderného urbanizmu a rozvoja mesta.

KPI‘s boli nastavené na základe čítanosti článkov, ktorá mala kontinuálne rásť a do troch rokov dosahovať 1 000 klikov na článok.

Realizácia:

Príprava kreatívnej idei magazínu vychádzala z dielne agentúry. Komplexnú realizáciu projektu zastrešuje interný tím agentúry.

Práca na projekte zahŕňala prípravu obsahovej štruktúry média, návrh tém, edičný plán, tvorbu článkov a obrazového materiálu.

Súčasťou je aj komunikácia v rámci sociálnych médií.

Výsledky:

V súčasnosti je magazín Spojená Bratislava etablovaným online médiom v oblasti urbanizmu a architektúry s priemernou návštevnosťou okolo 1 200 mesačne. Najúspešnejší článok mal čítanosť 9 841. 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *