VIP event pre klientov Tatra banky

VIP event pre klientov Tatra banky

Klient: Tatra banka

Zadanie: 

Tatra banka organizuje podujatie pre svojich VIP klientov raz ročne s cieľom budovania a udržiavania si dobrých vzťahov, ako aj odprezentovania svojej pozície najväčšej banky na Slovensku pre korporátnu a privátnu klientelu. Pandemická situácia nedovoľovala takéto podujatia usporiadať dlhšiu dobu, a tak event v roku 2022 bol prvým za dva roky. Hlavnou výzvou bola príprava tohto najdôležitejšieho podujatia pre VIP klientov tak, aby poskytlo hosťom vskutku výnimočný zážitok a zároveň bolo ideovo prepojené s podstatou korporátnej identity a víziou Tatra banky.

Stratégia a plán:   

Spoločnosť Tatra banka má „inovácie, ktoré menia svet“ vo svojej DNA a rovnako aj VIP event sa nemohol zaobísť bez novátorských prvkov, zážitkov a mien svetovej úrovne. Klientovi sme priniesli dych berúce vystúpenie klavírnej virtuózky spojené s výnimočným vizuálnym predstavením, ktoré je v rozpore s fyzikálnymi zákonmi. Práve spojenie bankovníctva na tej najvyššej úrovni, ktoré môžeme prirovnať k umeniu a inováciám, ktoré menia náš svet, je pre Tatra banku príznačné.

Realizácia:

Idea podujatia vychádzala zo spojenia inovácií a sveta umenia, ktorým je Tatra banka známa, a ktoré sme preniesli do programu, miesta a výzdoby eventu. Symbióza zážitkov zo sveta umenia a gastronómie sa stala leitmotívom podujatia.  Inšpirácie pre výnimočný event sme hľadali vo svete a jednou z nich bola výstava Expo 2020 v Dubaji. Ďalšou bolo odovzdávanie Michelinských hviezd, keďže práve kuchárske „Oscary“ označujú tvorcov tých najvýnimočnejších jedál.  Highlightom večera sa stalo fascinujúce vystúpenie talianskej klavírnej virtuózky Renaty Benvegnù, počas ktorého klavír doslova levituje nad hlavami hostí. Vystúpenie zasadené do priestorov Barokovej záhrady Bratislavského hradu malo doslova nadpozemský efekt a ohromilo hostí. Nič podobné na Slovensku doteraz nebolo.

Výsledky:

Letná párty pod hviezdami v nádherných záhradách Bratislavského hradu splnila svoj cieľ – pripravila podujatie, ktoré po dvoch pandemických rokoch izolácie prinieslo nevšedný zážitok. Flying piano šou sa stala najfotografovanejšou časťou večera, kedy snímky a videá vzápätí kolovali po sociálnych sieťach. Tatra banka potvrdila status lídra v oblasti inovácií, ako v oblasti biznisu, tak aj na poli eventovej komunikácie s kľúčovými zákazníkmi. Zároveň zhmotnila leitmotív svojej značky – Meníme inovácie na výnimočnú skúsenosť našich klientov.   

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *