Prevedieme Vašu spoločnosť krízou
Pomôžeme Vám dosiahnuť Vaše obchodné ciele bez straty tých najlepších
V čase zlých správ a hospodárskeho prepadu prechádzajú firmy zaťažkávajúcou skúškou. Mnohé sa rozhodujú, akým spôsobom pristúpia k zachovaniu svojho biznisu – či siahnu po prepúšťaní, alebo pošlú časť pracovníkov na home office, alebo znížia platy, či urobia zmenu v organizačnej štruktúre, či vo svojich procesoch, presťahujú sa na nové miesto. Do úvahy prichádza aj predaj, s tým spojený rebranding a zmena vlastníckej štruktúry. Každá takáto zmena však vyvoláva obavy a často aj odpor. Firma môže prísť o ochotu zamestnancov podávať výkony, o ich lojalitu a s tým idú ruka v ruke spoločné hodnoty. Toto všetko je v procese zmeny veľmi labilné. Ľudia totiž zmeny prijímajú veľmi ťažko.
A tu nastupuje úloha lídrov previesť spoločnosť takými zmenami. Zamestnancom treba všetko zrozumiteľne, jasne a trpezlivo vysvetliť, aby správne pochopili dôvody zmeny, aby ste neprišli o tých nejlepších zamestnancov...
Pomôžeme Vám s tým
Vrátime Vám Vašu investíciu prostredníctvom spokojných a lojálnych zamestancov
Riadenie zmien v spoločnosti
- Audit internej komunikácie (Pozrieme sa na to, ako funguje Vaša interná komunikácia)
- Zostavenie efektívneho komunikačného tímu (efektívny tím neznamená len ľudí z HR...)
- Vypracovanie stratégie internej komunikácie v čase zmien (vypracujeme Vám stratégiu ušitú na mieru potrieb Vašej spoločnosti)
- Nastavenie nástrojov na komunikáciu zmien v spoločnosti (pomôžeme Vám pritiahnuť záujem Vašich zamestnancov a ich participáciu na zmenách)
- Plánovanie a manažment interných komunikačných akcií (zabezpečíme, že všetky Vaše aktivity v rámci internej komunikácie budú urobené perfektne a efektívnou formou)
- Tvorba obsahu internej komunikácie (pomôžeme Vám vytvoriť obsah, s ktorým sa Vaši zamestnanci stotožnia)
- Poradenstvo pri tvorbe obsahu internej komunikácie
Produkty, ktoré v tejto súvislosti ponúkame:
- Môžete si najať náš tím na vykonanie špecifického projektu
- Môžete si prenajať iba jedného nášho konzultanta (poradenské služby – flex interná komunikácia – umožňuje neustálu výzvu, založenú na kreativite, osobnej iniciatíve a tímovej práci, náš kolega bude fungovať pri Vašom tíme internej komunikácie ako poradca na určitý počet hodín v mesiaci, alebo v inej pravidelnej periodicite)
- Organizácia workshopov pre vedenie spoločnosti
- Organizácia workshopov pre HR oddelenia
- Teambuildingové aktivity
- Poradenstvo pri komunikácii so zamestnancami
- Zabezpečovanie dlhodobejšej internej komunikácie
- Komunikačný tréning pre vybraných zamestnancov spoločnosti
- Rebranding spoločnosti