Content management

Ako bezpečne dostať turistov do trnavského regiónu

klient: Trnava Tourism – Oblastná organizácia cestovného ruchu

Trnava Tourism – Oblastná organizácia cestovného ruchu

Trnava Tourism – Oblastná organizácia cestovného ruchu

Klient: JTRE

Zadanie: 

Úlohou kampane bolo v období januára a februára posilniť predaj first minute zájazdov cestovnej agentúry Invia. Cieľom bolo zvýšiť predaj First minute zájazdov o 5%.

Realizácia:

Typickým znakom tejto kampane bola segmetnácia a prechod k cielenému marketingu. Prostredníctvom pripravených štatistík, koľko z dovolenkárov si vyberá dovolenky už v januári a februári, sme v cieľovej skupine masového segmentu vyvolali potrebu zabezpečenia kvalitnej dovolenky, izby vo výhodnej cene ešte pred začiatkom cestovateľskej sezóny. Pre marketingovú komunikáciu sme zvolili mix nástrojov marketingovej komunikácie a v podlinkovej kampani sme využili vďaka stretnutiu s novinármi a zaujímavo pripravenými štatistikami spontánne  mediálne výstupy. Súčasťou kampane bolo kreatívne cestovateľské kino o  najpopulárnejších destináciách Slovákov a netradičný workshop pre médiá, v rámci ktorého fashion influencerka pripravila návod „Ako sa zbaliť na dovolenku“.

Výsledky:

Kampaň bola veľmi viditeľná naprieč celým mediálnym trhom, najmä vďaka televíznym výstupom sa podarilo prevýšiť cieľ kampane a predaj First Minute zájazdov stúpol o vyše 10%.

Mediálna hodnota výstupov bola vo výške 45.800 EUR.