Kampaň Košice ako živé mesto
Kampaň Košice ako živé mesto
Klient: Visit Košice
Zadanie od klienta: Prilákať verejnosť na návštevu do Košíc v letných mesiacoch
Ciele: Košice sú mestom zážitkov, kde si každý nájde to svoje. Či už máte radi históriu, umenie alebo dobré jedlo. Či ste tínedžer alebo senior. Košičania to vedia. No ako to ukázať aj zvyšku Slovenska?
Hub kampane: web https://visitkosice.org/, kde nájdete všetko o dianí v Košiciach a najznámejších turistických miestach
Ako sme rozmýšľali: Predstavíme ľuďom výlet, ktorý budú chcieť zažiť všetci. Naším cieľom bolo v ich mysliach pozicionovať Košice ako živé mesto. Na úvod sme urobili výber toho najlepšieho, čo tu návštevníci môžu zažiť. A ako prví si to vyskúšali influenceri a novinári.
Našu kampaň sme rozdelili na štyri plynulé fázy. V tej prvej šiel Košice objavovať herec Vladimír Kobielsky so svojou rodinou. Výstupy z cesty boli na jeho sociálnej sieti Instagram s podporou na sociálnych sieťach Visit Košice a Media Central.
Druhou fázou bola 3-dňová infocesta pre skupinu novinárov zo slovenských printových a online médií, počas ktorej navštívili najznámejšie turistické aj gastro miesta či producentov v Košiciach. Vďaka našim media relations mala kampaň aj free PR v cestovateľských, ženských a mainstreamových médiách.
Treťou časťou kampane bolo predstaviť city break v Košiciach – umenie, kultúru, podujatia, adrenalínové zážitky a gastro. To sa nám podarilo vďaka spolupráci s herečkami Zuzkou Vačkovou a Andreou Karnasovou, ktoré sú dlhoročné priateľky a spoločne objavovali a užili si Košice. Svoje zážitky aktívne zdieľali na sociálnych sieťach.
Súčasťou kampane bola aj účasť zástupcov Visit Košice v Teleráne a platené články na portáloch cas.sk, svetevity.sk, startitup.sk a pluska.sk, ako aj v printových médiách, napríklad Sme ženy.
Celkom bolo publikovaných 20 mediálnych výstupov, ktorých zásah dosiahol viac ako 4,5 milióna ľudí a mediálna hodnota výstupov (AVE) dosiahla po odpočítaní platených článkov 55 000 EUR.
Linky na výstupy:
https://tvnoviny.sk/archiv/90-telerano
Trvanie kampane: od 1. júna 2023 – do 30. septembra 2023
Pridaj komentár