
Náborová kampaň Staň sa hotelierom
Náborová kampaň Staň sa hotelierom
Klient: hotelierska skupina Best Hotel Properties a jej mestské hotely: Grand Hotel River Park, Sheraton Bratislava, Crowne Plaza Bratislava, DoubleTree by Hilton v Košiciach a sieť luxusných wellness ZION SPA LUXURY.
Case study: Kampaň Staň sa hotelierom
Zadanie od klienta: Máme málo zamestnancov! Pomôžte nám osloviť nových ľudí!
Kampaň Staň sa hotelierom
Ciele: predstaviť benefity práce pre BHP, zlepšiť imidž práce v gastre a ukázať, že práca v hotelierstve je síce náročná, no napĺňajúca.
Hub kampane: web www.stansahotelierom.sk – kde záujemcovia o prácu nájdu všetky dôležité informácie
Ako sme rozmýšľali: Kto nám lepšie predstaví prácu v hotelierstve ako súčasní zamestnanci? Nikto. A tak sme oslovili našich najlepších hotelierov, aby sa stali našimi ambasádormi a vo videu povedali, čo ich najviac baví na ich práci a prečo by mali prísť pracovať potenciálni záujemcovia práve do hotelov siete BHP.
Videá s úspešnými hoteliermi si môžete pozrieť tu: https://www.youtube.com/results?search_query=stan+sa+hotelierom
Kombináciou organického šírenia a sponzorovanej kampane má za dané obdobie web 4000 návštev, videá majú na Youtube 160 tisíc videní, z toho 55 000 užívateľov ich dopozeralo do konca. Rekordérom je recepčný, ktorého video si pozrelo 60 tisíc potenciálnych zamestnancov hotelov.
Kampaň bola podporená aj sociálnych sieťach Facebook a Instagram.
Súčasťou kampane boli platené články na portáloch Refresher a Startitup.
Vďaka našim media relations má kampaň aj free PR v ekonomických, mainstreamových aj odborných médiách. Celkom bolo publikovaných viac ako 10 mediálnych výstupov, ktorých zásah dosiahol 1,7 milióna ľudí a mediálna hodnota výstupov (AVE) dosiahla po odpočítaní platených článkov 20 000 EUR.
Trvanie kampane: od 15. marca 2023 – do 30. apríla 2023
Pridaj komentár