Deň otvorených dverí v Eurovea Tower

Deň otvorených dverí v Eurovea Tower

Klient: JTRE

 

Stratégia a plán:

Našou stratégiou bolo zorganizovať Deň otvorených dverí v najvyššej budove Bratislavy a Slovenska, Eurovea Tower, s cieľom prezentovať tento architektonický skvost verejnosti a zvýšiť povedomie o značke J&T Real Estate. Plánovali sme umožniť návštevníkom jedinečný zážitok z výhľadu z najvyšších poschodí a poskytnúť im podrobné informácie o výstavbe a výhodách tejto rezidenčnej veže. Zároveň sme zabezpečili, aby bol celý proces bezpečný a komfortný pre všetkých zúčastnených.

Realizácia:

Deň otvorených dverí sa uskutočnil počas víkendu 14. a 15. októbra 2023. Záujem o túto akciu bol obrovský, čo dokazuje aj fakt, že rezervácie pre vstup sa minuli už v priebehu ôsmich minút po ich spustení. Návštevníci mali možnosť si rezervovať termín v polhodinových intervaloch, pričom v každom časovom okne mohlo vstúpiť 30 ľudí. Počas víkendu tak celkovo 840 šťastlivcov malo príležitosť vidieť hlavné mesto z výšky a dozvedieť sa viac o Eurovea Tower.

Organizácia prebiehala bezproblémovo vďaka precíznej príprave a spolupráci s bezpečnostnými zložkami. Vstupy boli kontrolované, aby sa zabezpečila maximálna bezpečnosť a pohodlie pre všetkých návštevníkov. 

Výsledky:

Deň otvorených dverí bol mimoriadne úspešný, o čom svedčí nielen vysoký záujem verejnosti, ale aj pozitívne ohlasy návštevníkov. Eurovea Tower sa prezentovala ako ikonická stavba s unikátnymi výhľadmi, čo prispelo k zvýšeniu jej atraktivity a povedomia o projekte. Všetky dostupné byty a apartmány, vrátane luxusných rezidencií na najvyšších podlažiach, sú takmer vypredané. Mediálna kampaň spojená s touto akciou priniesla zvýšenú pozornosť a podporila imidž J&T Real Estate ako lídra v oblasti rezidenčnej výstavby.

Okrem toho sme pripravili profesionálne video a anketu s návštevníkmi, ktoré klient môže použiť na svojich sociálnych sieťach na zvýšenie angažovanosti a interakcie s publikom. Deň otvorených dverí bol mimoriadne úspešný, o čom svedčí nielen vysoký záujem verejnosti, ale aj pozitívne ohlasy návštevníkov. Eurovea Tower sa prezentovala ako ikonická stavba s unikátnymi výhľadmi, čo prispelo k zvýšeniu jej atraktivity a povedomia o projekte. Všetky dostupné byty a apartmány, vrátane luxusných rezidencií na najvyšších podlažiach, sú takmer vypredané. Mediálna kampaň spojená s touto akciou priniesla zvýšenú pozornosť a podporila imidž J&T Real Estate ako lídra v oblasti rezidenčnej výstavby. 

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *