Náborová kampaň Staň sa hotelierom

Náborová kampaň Staň sa hotelierom

Klient: hotelierska skupina Best Hotel Properties a jej mestské hotely: Grand Hotel River Park, Sheraton Bratislava, Crowne Plaza Bratislava, DoubleTree by Hilton v Košiciach a sieť luxusných wellness ZION SPA LUXURY.  

Case study: Kampaň Staň sa hotelierom

Zadanie od klienta: Máme málo zamestnancov! Pomôžte nám osloviť nových ľudí!

Kampaň Staň sa hotelierom

Ciele: predstaviť benefity práce pre BHP, zlepšiť imidž práce v gastre a ukázať, že práca v hotelierstve je síce náročná, no napĺňajúca. 

Hub kampane: web www.stansahotelierom.sk – kde záujemcovia o prácu nájdu všetky dôležité informácie

Ako sme rozmýšľali: Kto nám lepšie predstaví prácu v hotelierstve ako súčasní zamestnanci? Nikto. A tak sme oslovili našich najlepších hotelierov, aby sa stali našimi ambasádormi a vo videu povedali, čo ich najviac baví na ich práci a prečo by mali prísť pracovať potenciálni záujemcovia práve do hotelov siete BHP. 

Videá s úspešnými hoteliermi si môžete pozrieť tu: https://www.youtube.com/results?search_query=stan+sa+hotelierom

Kombináciou organického šírenia a sponzorovanej kampane má za dané obdobie web 4000 návštev, videá majú na Youtube 160 tisíc videní, z toho 55 000 užívateľov ich dopozeralo do konca. Rekordérom je recepčný, ktorého video si pozrelo 60 tisíc potenciálnych zamestnancov hotelov.

Kampaň bola podporená aj sociálnych sieťach Facebook a Instagram.

Súčasťou kampane boli platené články na portáloch Refresher a Startitup.

Vďaka našim media relations má kampaň aj free PR v ekonomických, mainstreamových aj odborných médiách. Celkom bolo publikovaných viac ako 10 mediálnych výstupov, ktorých zásah dosiahol 1,7 milióna ľudí a mediálna hodnota výstupov (AVE) dosiahla po odpočítaní platených článkov 20 000 EUR.

https://hnonline.sk/finweb/ekonomika/96074965-vyhlad-na-tatry-1300-eur-strava-a-ubytovanie-zdarma-hotely-tvrdo-bojuju-o-zamestnancov

https://www1.pluska.sk/regiony/vychodne-slovensko/projekt-hotelierov-novym-zamestnancom-ponukaju-rozne-benefity-napriklad-aj-ubytovanie

https://strategie.hnonline.sk/news/marketing/96072500-tvoja-5-hviezdickova-kariera-caka-oslovuje-v-kampani-best-hotel-properties

https://kavickari.sk/chcete-sa-stat-hotelierom-vyuzite-prilezitost-a-nastartujte-hoteliersku-karieru/

Trvanie kampane: od 15. marca 2023 – do 30. apríla 2023

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *